יום שישי, 26 ביוני 2009

פארקים בלונדון

ישנם מספר פארקים מדהימים בלונדון:

* הייד פארק Hyde park
הייד פארק העצום, שהיה בעבר שטח ציד מלכותי, שימש אחר כך כזירה לדו-קרבות, להוצאות להורג ולמירוצי סוסים, ובתקופת מלחמת העולם השנייה הוסב לשדה ענק לגידול תפוחי אדמה. כיום באים לכאן לשאוף אוויר צח, לחזות בשלל צבעי האביב, ליהנות מקרני השמש ולחתור בסירה באגם סרפנטיין
כתובת: כניסה ראשית מ-Oxford Street ליד ה-Marble Arch
הגעה:תחנות רכבת תחתית - Marble Arch Station, Hyde Park Corner Station ,Knightsbridge Station

*המסטד הית' Hampstead Heath
פארק האמסטד הית' (Hampstead Heath) הוא אחד המקומות הבודדים בלונדון שבו תוכלו ממש לשכוח שאתם נמצאים בטבורו של כרך בן 1,300 קמ"ר. יש כאן יערות, כרי דשא, גבעות ואגמים לרחצה, וחשוב מכל, המון מרחב.
כתובת: Highgate Road, NW5 1QR
הגעה: רכבת תחתית לרדת בתחנה- Hampstead station


* הולנד פארק Holland Park
מדהים איך פארק כל כך קטן נותן כל כך הרבה: בינות יער עבות עם רוב חיות מתפתלים שבילים מוצלים, ציפורים וטווסים. במרכז הפארק נמצאים "גני קיוטו"- העתקה מושלמת של גן יפני: מפל קטן, גשר קטן, הכל מדגמי, כשרק דגי הזהב בבריכה ענקיים.

* ריגינס פארק Regents Park
מכתירים אותו כיהלום של הפארקים הלאומיים בלונדון. בעבר שימש גם הוא כאיזור ציד של המשפחה המלכותית, כיום החיות גרות בשלווה יחד עם המבקרים והמקומיים. זהו פארק קטן יחסית לכל שאר הגנים המלכותיים, כיום מתרכזות בפארק בעיקר פעילויות ספורט מתחומים שונים. תוכלו להנות כאן ממשחקי רוגבי, קשתות, טניס, הוקי, כדורגל וכמובן המשחק האנגלי המסורתי- קירקט.
כתובת : כניסות מ park road albany street/ marylebone road
רכבת: Regent`s park station